Du ligger med någon annan tönt.

Igår satt My, Amanda och jag hemma hos My i hennes kök och tjötade som fan, kände oss nyktra och drack mjölk och åt kexchoklad och spelade Geni! Ah, jag älskar verkligen det spelet! Och det är alltid jag som ses vara den dumma när vi spelar något slags IQ spel, men dock så händer det mer och mer ofta att jag vinner. Som igår. Och deras ögon och munnar blir alldeles slappa. Jag känner mej riktigt, riktigt, riktigt nöjd över den prestationen!

Jag har funnit ett nytt intresse också. Hela tiden det var ljust igår, satt/låg jag och spelade guitar hero på mobilen, och jag uppgraderar mej som faaasen alltså. Roligast att spela är utan tvekan Heart Shaped Box med Nirvana.


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0