Älskling det är livet som leker, det leker med oss nu.

Skriv 10 saker om dig

Jag skrattar gärna.
Jag pratar i sömnen och då svär jag, och är elak.
Jag är fixerad vid tänder, och hur man ska bära sig åt för att sköta dom väl.
Jag tycker om broccoli jättemycket faktiskt. Helst när den är grillad eller så.
Jag ogillar skolans toalettpapper, för det är sladdrigt, tunt och jävligt.
Jag har svårt att acceptera dialekterna längre ner i landet.
Jag är väldigt konservativ.
Jag är en skitdömande människa.
Jag pratar ofta om kiss och bajs och sex och sånt gud inte vill ska nämnas, och gör det endast därför.
Har otroligt svårt att koncentrera mej faktiskt.


Skriv 9 saker du skulle vilja göra i ditt liv

Fylla arton.
Skaffa en tatuering i unga år som jag kommer ångra när jag blir äldre, just because.
Bila runt i Svergie med mina barndomsvänner och sova i bilen, och vara ovetandes om framtiden.
Ligga med en tysk pojkspoling.
Ligga med en groupie.
Bryta något ben i kroppen, bara för att känna hur det känns.
Vara med på teve och få säga något riktigt onödigt som till slut blir väldigt omtalat och historiskt.
Skaffa fyra små fina barn med någon jävel jag blir äckligt kär i.
Skriva en bok som blir asbra.


Skriv 8 saker du är intresserad av/hobbies

Jag tycker om att rita lite på skoj.
Musik är jag snuskigt intresserad av.
Politik, fight for justice!
Kroppsmodifieringar.
Poesi.
Gillar 20 till 50, plus 80-talet.
Viktiga samhällsfrågor. Fan vad tråkig jag är då.
Dregen.


Skriv 7 saker du är rädd för

Ensamhet.
Att bli döv.
Att bli blind.
Att bli överkörd.
Att inte lyckas med körkortet.
Höjder.
Att livet går åt helvete.


Skriv 6 saker du drömmer om

Att facebook ska sluta att bli så nytt.
Jag drömmer om människor jag inte träffat på jättelänge.
Jag har en liten dröm om att bli asgrym på trummor och piano.
Om hur det skulle vara att va riktigt rik.
Att supa med Henrik Berggren. (Sångare i Broder Daniel)
Sex, såklart.


Skriv 5 saker du gör varje dag

Bostar tänderna (!!!)
Äter.
Kissar.
Gäspar.
Gnäller.


Skriv 4 minnen du aldrig kommer att glömma

När jag dygnade med Amanda och Nathalie08 i Amandas båt.
När Myy och jag va små och hade små grodor som vi dödade sen.
När jag fick en spik i ryggen.
Vandringen i nian. Helt klart minne för livet.


Skriv 3 saker du stör dig på

Att jag har så svårt att vara tyst ibland.
Fula katter.
Folk som tycker det är oartigt av tjejer att rapa.


Skriv 2 saker du önskar att du kunde göra

Hålla i mitt könsorgan och stå rätt upp och ner och ta mej en piss.
Andas under vatten.


Skriv om 1 person som betyder mycket för dig

Hard one. Mej själv! Amanda, och mer behöver jag ju inte skriva för allting står ju redan! Smidigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0