Summer rain.

Jag är kall om fötterna, och det regnar. Ge mej någon att hångla med.
Det finns en låt med Anna Ternheim som heter "Summer rain", för människors vetskaps skull.

Det är söndag och jag har inte så mycket för mej. Jag tänker absolut inte titta på hockeyn, för för det första lär det höras i mitt hus hur det går, och för det andra bryr jag mej ärligt talat inte.
Jag känner verkligen hur jag sitter och skäms, när alla i familjen förutom jag sitter och har värsta koliken över hockey. En sport. En hockeymatch. Män i färgglada dräkter med skridskor som åker runt med typ en pinne i handen och jagar en hård grej som kallas puck, och försöker skjuta den in i ett nät. Det laget som skjuter in den flest gånger vinner. Så, vem är bäst i världen på sporten "jaga-puck-skjuta-den-i-nätet"? Då bryr jag mej faktiskt mer om vilka i skolan som fått klamydia de senaste två månaderna.

Det är ganska oroväckande att vi har ett prov i SO på fredag, för av någon konstig och ytterst oförståelig anledning lyckas jag nästan alltid, i alla fall i de flesta fallen, få IG på dom. Why? Ja, så länge det inte handlar om politik då. Den här gången är det geografi, om inlandsisen. Fast jag tänker skylla på att jag är så disträ och tankspridd på lektionerna.

Nu snart ska jag äta körv och pommes, och spela gitarr.
Spela gitarr, vad fult det låter egentligen.

Rocka röv rå.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0