När du strippar och klär av dej är det samma grej.





Idag har jag fått dessa skivor, fått knäckebröd i tandställningen, varit svinförbannad på den person jag som brukar vara pist off på. Och snart kommer det resultera i ett förbannat inlägg och jag kommer få så jävla mycket skit. Ärligt talat så skiter jag blankt i det just nu. Jag har ingen lust att bara verka snäll och hålla käft bara för att mina jävla betyg står på spel. Visst, jag får väl bli en ful fattig hora då, men jag är i så fall en ful fattig hora med hedern i behåll, som håller huvudet högt i all lägen.

Annars idag skjutsade jag hem Lotta till en person av manligt kön efter skolan, sen åkte Amanda och jag hem till mej och lagade mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0