Jag vet hur du ser ut i inga kläder.

Arg. Agrition. ARG.

Jag blir arg på folk som frågar en saker dom redan vet, bara för att få snacka med en. Och dumma människor som kommer med dumma dumma jävliga kommentarer och framstår som idioter, fastän dom gör det med flit. För att dom bara vill ha uppmärksamhet!!!!!!!! DÖ JAG SKA SKJUTA ER I HUVUDET!!!!

Jag ska upp halv åtta imorgon. Halv åtta. På en lördag. Bajs. Bajs. Bajs. Bajskonfirmationsavslutningsbajs. Och Amanda och jag ska bajsa sönder kyrkan när vi öser en gudlåt för dom alla bajsnödiga.

Jag fyller femton på måndag, och jag älskar fortfarande kiss och bajs.


Kommentarer
Postat av: Furman

Haha inte ett ord om bajs eller hänga Gud hörde vi idag... Bara skönsång och ett jäkla bra gitarrspel.

2011-05-07 @ 13:55:36

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0