saknad kan man leva med ibland,



Jeffla bajsväder. Jeffla fötter som inte kan hålla sig varma. Jeffla skit att det inte finns vinterconverse. Det är pundigt! Jeffla kärring som klippte av allt mitt hår. Ska jag cutta bort lite? Där min lugg inte befinner sig? HMMMM. Jag ska äta mej tjockis. Jag ska till My sen. Ska sova där. Och så ville David att jag skulle komma och vara social med han, så det får väl helt enkelt bli så då va.

Hur kul på en skala där tio är högst var det egentligen att läsa det här? - 300.

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Sara

Finns ju visst vinterconverse?

2010-10-02 @ 20:56:45
Postat av: amanda

var inte david i norrköping? :) jag skulle kommit, men jag orkar inte cykla ändaaaaa till er ! sovgott kram,

2010-10-02 @ 21:43:31

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0