You became the monster in me.

Med det här vill jag klargöra att jag är hemma, vaknade två idag och att jag hade roligt. Plus att min dator stått orörd, och då blir den heeelt fuckad, så jag har flyttat in Roberts dator i mitt rum. Det är äckligt jobbigt att den inte har spotify installerat, och att jag inte har nerver nog att installera det heller. Men jag nöjer mej med AC/DC på youtube, eftersom dom ändå inte finns på spotify. Jag funderar på att titta på en film. Jag har bara dåliga, eller nja så jävla dåliga är väl dom inte. Men inte heller så intressanta. Det blir säkert någon ful gammal bitch blondie film som Lindsay Lohan är med i. Inte mycket till liv fan. Men jag väntar en stund med det. För det finns ju fäään asbra låtar med det dära bandet!

/rockarN




Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0