What's in your head?

Jag har bränt mej som en jävla körv. En fager bonnabränna. Ändå är jag ingen stekare, försöker liksom inte ens. Jag bara är, helt naturligt. Värsta begåvningen sörri.

Jag har inte gjort så mycket idag. Har suttit ute med gitarren, och försökt lära My lite också. Det gick väl... Sådär. Och så har jag varit mekanisk och skruvat bort lite onödiga grejer från min cykel.

Imorgon far vi till stan. Jag måste ha lite fler shorts och linnen. Jag känner jävligt mycket för Carlings faktiskt.



Ungefär sådär ser det ut på min vrister. Efter conversen.

/naturbegåv-stekarN


Kommentarer
Postat av: MISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSE

HOPPAS ATT DET DÄR INTE ÄR DINA FÖTTER POLARN!

2010-06-24 @ 13:09:53

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0