We were winning.

Hörrö, du "någon" som tycker att allt suger precis som jag, tillkännage dej tack. Bilddagboken --> IDIOTBIL --> PM. Det kan va viktigt för mej..

Skoskav. Mother fuckers fucking hoe it hurts!

Jag har ätit tårta idag. Det var oerhört sjukt gött. Grattis bror min 17 år! Nästa år får du köra runt på mej i din bil, så du vet. Jag duschade förut, och sen gick B och jag ut i regnet. Ja, vi gick en sväng. Jag är lite deprimerad nu för tiden, och jag känner inget som helst behov av att berätta varför. Dels bryr ni er inte, och dels privat business.

Min "deprission" har dalat ut i att jag vill göra nåt med mitt hår. Kanske raka av allt, så får jag tillbaka min gamla hårfärg? Sidecut är faktiskt fränt också. Aee men vafan liksom.

Jag ska nog klä mej riktigt, riktigt, riktigt jävla svart och måla mej kritvit i fejset, med svin mycket kajal runt ögonen, svarta läppar, och inte tvätta håret på ett tag. Och så ska det vara sådär äckligt stripigt. Och så ska jag skära mej. Fast på vaderna, så ingen märker. Diskret och bra va?

Jag skojar ju bara. Jag är vettig.

Jag ska sova före tolv, och imorgon ska jag ta tag i all jävla skit. Och få skiten att inte vara så skitigt längre.

I'll fight.



sidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecut
sidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecut
sidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecut
sidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecutsidecut

/emot

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0