Vi som aldrig blev dom samma igen.



Imorgon vid tio (på morgonen!!!!!!(!)), ska B och jag dra ner till Hästholmen till båten och dumpa lite stuff till kvällen. Då ska Nathalie, B, jag och förmodligen Hedvwig sova (eller, det vetifan) där! Och jag antar att jag kommer vara dödad på lördag. Men vafan. Det är det värt!

Jag har lovat att att bada naken som den feminist jag är! Sen vet jag inte om jag har tur eller otur, om någon förevigar det ögonblicket med ett foto...

Och så ska jag vara jääääääääävligt cool, ball, frän och udda när jag säger att jag inte behöver ha en liten liten jävla droppe alkohol i blodet för att göra det, och ändå ha kul!

Hejdå, vi kanske inte möjligtvis hörs imorgon.

Och förlåt mej snälla, för just nu känner jag att mina inlägg är lika roliga som ett rövhål.


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0