Vi föds som orginal, men dör som kopior.

Öhhhhhm.

Jag somnade hos My. Igen. Jag har gjort det tre gånger nu. Jag känner mej lite taskig, fast vafan... Det går bara inte att vara vaken.

Det var "muck" idag. Eller "niornas parad" som alla stadstöntar säger. Det var väl roligt... Det är då hela bynn går ut och tittar på skiten, för det är nästan som en stor, stor, stor jävla händelse. Annars är det jämt tomt och dött och alkoliserat och drogpåverkat. This is the fucking world I live in!! Hell Yeah!

Fantasin dalade väl lite tyckte jag. Inte så skitroliga saker. Fast jo, det kanske det var ändå? Ja, det tror jag.

Trött som fan är jag. Ska snart dra hem och äta, sen ska jag duscha och dö i sängen. Fattar ni? Det är skolavslutning imorgon.

Oh fuck.



En "orkar-inte-rotera-rätt-bild". Fan vad jag garvade då.

/korveN

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0