Vi är idioter.

Ja, jag ska sova snart! Men nu är klagokärringen på g igen!

1. Jag blir jääävligt irriterad på när tjejer lägger upp bilder på sig själva där halva tuttarna syns, och allt som inte är konst, utan slampigt! Naket behöver absolut inte vara slampigt, utan det finns mycket naket som är riktigt frän konst! Men på bilddagboken som exempel hittar man oftast inte någon sån konst. Och sen det här gnället att, "Åååhh det är så synd om oss tjejer! Killarna ser oss som sexobjekt, och han ville se mej i cam, han skulle runka för mej uuusch......." osv. Men är det så jävla lustigt då? Som vissa beter sig lär det ju inte försvinna på ett bra tag i alla fall!

2. Ett band från Linköping, eller Mjölby eller var dom nu kommer ifrån som heter Neverdies kollar min bilddagbok hela tiden. Idag tog jag min tid att kolla in deras en kortis. Där fanns det ett klagmål på alla deras fans som skickar PM, och att bandet ville att dom skulle sluta, eftersom dom inte orkar läsa alla! Visst, klart att dom inte kan svara på allt och så, men vem är det som till en ganska stor del har tagit dom dit dom kommit idag?! Jo, fansen! Borde dom inte visa lite ömhet och tacksamhet för det eller?! Jävla idioter!

Så, tack och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sara.S

Hahah dom kollar in min bdb hela tiden också! :S

2010-06-28 @ 00:46:40

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0