Timeless days and night are waiting for you and me, darling.

Det är sommar. För jag slutar skolan på onsdag. Mitt hår bleks till någon brunare variant. När det har bleknat tillräckligt ska jag trotsa mamma, och färga håret rött. Muhaha. Det är sommar, för jag ska snart ta bort alla glosövningar på glosboken.se. Det är sommar, för man kan se bara ben vart man än går. Och på stränder finns det tuttar att spana in. Det är sommar, för jag har årets skönaste bonnabränna. Det är sommar, för det mörknar inte förrän sent, sent. Det är sommar, för svenka folket grillar. Det är sommar då alla festivaler drar igång. Det är sommar, för nu super alla ungdomar sig redlösa ut i natten.

The youth of today falls in love. And so am I.


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0