The voilence causes silence.

Jag hittade en LP-spelare förut. 400, utan stift. Med högtalare för 30 spänn. Men inte fan fanns det något vettigt att spela på den. Mamma har bara skit, även om det är hon som har fått mej att bli beroende av musiken. Och det närmsta "bra" jag kunde hitta var Kim Wilde. Jag har tänkt mej typ bowie, cranberries och lite sånt. Men den där LP-spelaren har fan inget stift. Så, var kan jag hitta det då? Det funkar ju fasen inte. SUCK. Och jag hittade inte en fungerande skrivmaskin heller.

Jag nöjer mej med spotify, som ändå är en helt awesome grej. Det är inte heller ingen, eller inga mindre än cranberries jag lyssnar på. Riktigt jälva pissbra är dom. Synd om folk som bara lyssnar på sån där radiopop skit.

There’s no need to aruge anymore
I gave all I could
But it left me so sore
And the thing that makes me mad
Is the one thing that I had

I knew, I knew, I’d lose you
You’ll always be special to me

And I remember all the
Things we once shared
Watching tv movies on
The living room armchair

But they say it will work out fine
Was it all a waste of time
Cause I knew, I knew, I’d lose you

You’ll always be special to me

Will I forget in time
You said I was on your mind
There’s no need to argue
No need to argue anymore
There’s no need to argue anymore
Special


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0