Nothing's so pretty as the past.

Jag, Mysi, Amanda och Nathalie lekte lodare igår. Vi köpte Maryland Cookies, en lång baguette, munkar och en fruktsoda, och så satte vi oss på lågstadieskolan Fridtjuvberg och lodade oss. Vi busringde till en massa folk också. De va.. Gött.

Ikväll ska My, Hedvwig, Amanda och jag gå på bio. Alla vi förutom Hedvwig vann gratis biobiljetter på en musiktävling vi va med i. Kommisarie Späck blir det. Våran strategi var att vi skulle välja en rolig och roande film, men som ändå inte var så lång. Med tanke på att arslet bli bortdomnat för livet om man sitter för länge i Ödeshögs lågpris stolar.

Men nu ska bror och jag åka fiska en sväng.

(jag ska lägga in en massa bilder någon dag, som kompensation för att jag verkligen suger getballe just nu).

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0