I've lost myself underneath your skin.

Okej. Såhär är det: Vädret suger. Prinsessfan gifter sig. Och mamma har damp över det. En bra damp. Mer "ja äntligen" damp.

Jag har lite damp. Nu börjar jag bli lite trött på Roberts dator. Han har inte spotify. Och jag är lat. Men jag ska se om jag kan fixa min idag. Det borde jag kunna, lite datatönt är jag faktiskt. Om inte så, helvete. Då får jag väl lämna in den.

Nu efter min stadiga frukost som bestod av, Festis och en kaka, ska jag klä på mej och ta tag i mitt liv. Ja, jag måste verkligen bli av med rökbegäret, och sluta snusa, och definitivt inte ta mer droger längre! Och så kan jag ju inte supa så mycket som jag gör heller...

/the problem herself

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0