It just doesn't belong.

Imorgon ska jag långt åt helvete härifrån. Eller långt åt helvete, men bort till Götet. Det ska bli jävligt skönt! Mysi, Hedvwig, Amanda, Melinda. Med dom ja. Och så en massa andra, det är nån u-hus grej. Orkar inte säga mer för ingen bryr sig. Vi åker vid elva, och kommer hem runt halv två eller vad det var. Jag sover hos My då.

For the ones who really cares så var jag med Melinda, My och Amanda i Hästholmen idag i Amandas båt! Det var jävligt underbart! (Det börjar bli väldigt jobbigt det här med namnen nu, så jag säger FAMILJEN till My, Melinda, Hedvwig och Amanda (aka B) istället!). Jo, FAMILJEN ska sova där i båten nån gång i sommar! Och B och jag försöker tvinga dom andra att sova i tält också!

För övrigt är jag äckligt glad, och mina naglar är somrigt avbitna och det är äckligt för dom ser ut som bajskorvar. Jag ska duscha, och jag ska försöka tvinga ut Robert på en liten fisketur va.

Jag ska bara säga en sak jag inte är glad åt. Sven. Han är ostämd. Som en slak penis. Fan.

Spotify reklamen är ful, men Iggy & Stooges ska vara på Way out west. MOTHER FUCKER, that's all i gotta say.

Here comes Johnny Yen again
With the liquor and drugs
And a flesh machine
He's gonna do another strip tease

Hey man, where'd you get that lotion?
I've been hurting since I bought the gimmick
About something called love
Yeah, something called love
Well, that's like hypnotising chickens

Well, I'm just a modern guy
Of course, I've had it in the ear before
'Cause of a lust for life
'Cause of a lust for life

I'm worth a million in prizes
With my torture film
Drive a G.T.O.
Wear a uniform
All on government loan

I'm worth a million in prizes
Yeah, I'm through with sleeping on the sidewalk
No more beating my brains
No more beating my brains
With the liquor and drugs
With the liquor and drugs

Well, I'm just a modern guy
Of course, I've had it in my ear before
'Cause, of a lust for life (lust for life)
'Cause of a lust for life (lust for life, oooo)
I've got a lust for life (oooh)
Got a lust for life (oooh)
Oh, a lust for life (oooh)
Oh, a lust for life (oooh)
A lust for life (oooh)
I got a lust for life (oooh)
Got a lust for life

Well, I'm just a modern guy
Of course, I've had it in my ear before
'Cause I've a lust for life
'Cause I've a lust for life.

Well, here comes Johnny Yen again
With the liquor and drugs
And a flesh machine
I know he's gonna do another strip tease

Hey man, where'd ya get that lotion?
Your skin starts itching once you buy the gimmick
About something called love
Oh Love, love, love
Well, that's like hypnotising chickens.

Well, I'm just a modern guy
Of course, I've had it in the ear before
And I've a lust for life (lust for life)
'Cause I've a lust for life (lust for life)
Got a lust for life
Yeah, a lust for life
I got a lust for life
Oh, a lust for life
Got a lust for life
Yeah a lust for life
I got a lust for life



Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0