I'm gonna find another you.

Over. Över. Slutt. Borta. Det var sjuan det. Hej då alla göddiga nior! And.., I cried. Buhu. Nää men nu blev det lite tomt. Fast det är åt helvete skönt! Nu ska jag sova tills jag.. Eh, vaknar.

På tal om att niorna slutar, det är alltid lika roligt att se killarna i kostym och slips och sånna där fina (fast egentligen fula) skor.

Spread your wings out, and fly away.
You know, letting go, doesn't mean giving up
but rather accepting that there are things that
can not be. There's nothing left for us to see.
But baby I said I love you, and I do. It doesn't matter
where you are, where you're going, or where you'll be,
cause in my heart you'll always stay.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0