I think I smell rat.

Jag orkar inte göra nåt större utlägg eller vafan det heter. Amanda och jag dygnade. 09.00-09.00. Aldrig, aldrig mer säger jag. Nathalie den jäveln sov som en gris! Sen sov vi i en och en halv timme, sen drog vi hem. Sen har jag sovit fyra timmar hemma. Det står en cola bredvid mej, som jag druckit mer än halva av. Det var nog inte så jävla bra. Det känns också som att jag inte borstat tänderna på hundrafemtio år. Så det ska bli otroligt gött att göra. Allt bara snurrade och gungade.

Annars har jag inget att säga förutom att My har kommit hem från Eskilstuna, och hon har fått en psykisk sjukdom. Justin Bieber. Hon tjuter till hans låtar, och han är en av dom som ligger på hennes "ligg-lista". Det är illa. Amanda och jag ska försöka få bort det där skiten ur hennes huvud.

Jag har lyssnat på white stripes en massa, tittat på house of wax (pissade nästan ner mej), och druckit cola. En klunk till, sen ska jag borsta tänderna och sova i tusen år. Det ska bli skönt.

Good Fucking Night!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0