I know you won't catch my fall.

Hej. Hej. Hej. Hej.

Imorgon på no:n ska vi ut nånstans och äta kladdkaka! Maria bakar åt alla 30 + henne själv! Alltså, jag vet att jag är fjäskarN, men.. På riktigt, ärligt så tycker jag att du Maria är en av dom bästa lärarna någonsin! Jag hatar, verkligen HATAR no, men du är så jävla jävla bra! Du är asbra! Bäst!!!

Och det här va töntigt eftersom jag vet att inte lilla Mariiiis läser, men vafan! Det är snart sommarlov, jag NJUTER det sista av skolan nu faktiskt.

En annan grej som var helt fantastisk var att spanska Kristina glömde förhöra läxan vi hade idag!

Livet är la gött elle?

(ursäkta för min osvenskhet)

godnatt

Kommentarer
Postat av: Nadine

Limiteds-catch my fall (L)

2010-06-01 @ 22:18:24
URL: http://bulloman.blogg.se/

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0