I can't do a lovesong the way it's ment to be.

Jag kom på en sak förut. Jag ska till kyrkan imorgon! Weell, we meet again! Lite sådär faktiskt. Jag känner mej väldigt ateitsk. Ateistisk? Va? Jaa alltså, icke troende. Whatever, det är väl bara att sjunga med till Idas Sommarvisa och le lite småsarkastiskt. Och så ska man väl säga bye till klassen, vissa kommer man sakna, andra tjuta av glädje för att slippa! Fult, men ack så sant ni! Kolla på när niorna drar iväg i sina vagnar. Kanske fälla en liten tår. Vara glad för att sommarlovet har kommit. Jag som är värsta grisen kommer få det känsloladdat. Det blir nog fint i alla fall.

Jag älskar dej.

Tumblr_l3g0m6kcub1qa4xrfo1_400_large

/gud-pessimisten


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0