För en lång lång tid.





Livet som sommarbarn (gillar inte ordena "ungdom", "tonåring") är förjävla bra! Lyssnar på Håkan Hellström och har målat naglarna blodröda. Jag stämde gitarren Sven förut med Stäm-Sture. Sven hade blivit lite out of pitch då jag spelat sönder honom. I min gitarr-saker-kasse fanns det en lapp. På den lappen stod det en massa tips och andra grejer om nylonsträngade, stålsträngade och elgitarrer. Jag minns inte ordagrant vad det stod, men något i den här stilen: "Om det förekommer handsvett på strängarna, torka av dom. Dom slits". HAHA! Och så stod det hur man kunde polera sin gitarr på bästa sätt. Jag ska nog ta tag i det också någon dag nu vad det lider. Sven är faktiskt lite dammig också. Ja, det kirrar jag såsmåning om sörri! Pappa och jag måste ta oss en tur till stan snart också. Min dator har problem... Helt random, när som helst, så stänger skärmen av sig. Men allt annat fungerar. Teknikskit.

/en som ska äta choklad


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0