Broadcast your ass.

Trött som ett as. Vad har jag gjort? Inte ett skit.

Spelat sönder livet med B. Vi fortsätter imorgon. Ja, just ja! Sven är stämd! Jag underskattar mej själv too much. Eller, jag har inte vågat riktigt. Men det kunde fan inte bli värre, än vad det redan var. Så, ja. Det är fäjnt. Vi ska köra en stund imorgon med. Hon har snott hennes grannes gitarr, så nu kör vi!

Två saker jag bara kom på idag var:

1. Converse är dom snyggaste skorna någonsin. Och jag har tre par.
2. Vemfan har en "dolmiodag"?!?!?!?!?!?!?!

Japp. Sånna funderingar kan jag ha. Ifall ni ville veta.



Alla är inte mina här, just the red ones.

Kommentarer
Postat av: Sara.S

Converse e bääst! har 10 par (a)

2010-06-22 @ 22:04:58

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0