People say beware, but I don't care.

Så fan heller att det var tjugo minusgrader ute idag! Jag börjar verkligen tro på att det där med köldbidrag är en riktigt bra grej.

Rymde dom sista minuterna på engelskan, ner till mediateket till en dator. Och så kommer Klasis, och ler finurligt när han ser mej genom glasrutan. Och så börjar han snacka, för inte orkar han gå in inte. Jag hörde litegrann, och läste hans läppar. "Jag fick inte tag i dej igår, för du var ju borta sen". "Ja, jag var ju hos tandläkaren", sa jag. "Men du ska i alla fall till skolsköterskan idag". Helvetehelvetehelvetehelvetehelvetehelvete. Men, det gick bra. Och alltid har hon klagat på min syn, att jag behöver glasögon hit och dit. Men visst fan var det jag som klarade alla bokstäver på raden längst ner på båda ögonen! Det var som ett jävla spark i skrevet för henne, en spark som gjort henne steril för resten av hennes (förmodligen) oaktivt sexuella liv. Det var så jävla gött.

För övrigt har jag ätit chokladbiten från första rutan idag! Jag måste plugga judeprov, och imorgon är det volleybollturnering också. Då man ska klä ut sig. Förra året var laget jag var med i, uteliggare/alkisar/pundare/knarkare, ja allt sånt. Vi var fan bäst. Det var vi. I år ska det laget jag är med i spela som fångar. Vi kallar oss "The Prisoners". Upptäckte precis nu att det finns ett band som heter så.

The Prisoners – Hurricane

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0