nu är du ung och rebellisk som fan,

Jag börjar min dag med att lyssna på Ebba Grön och försöka tagga till lite. Måste hitta någon slags energi från någonstans. Har inte berättat om gårdagen, men den var ett helvete. För mycket skola, för lite tid. Jag fick ett mindre utbrott och skällde ut Klaes om hur jävla dåligt dom har planerat allting. Det var rätt person att snacka med. Han la huvudet på snedden sådär ni vet, och fick en öm blick som vanligt. Knäppte händerna och lyssnade på min agrition fylld av svordomar och judar och allt vad det var. Men han är i alla fall den enda läraren jag träffat som känner lite sympati.

Nu ska jag ta den här dagen, och sparka allt och alla i arslet som kommer i min väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0