han som råkade döda världen, hans kropp ruttnar

hej. jag finner det just nu faktiskt otroligt ointressant att skriva här. allting är rätt ointressant tror jag. och allt är så stressigt, men ändå stressar jag inte på något sätt. det har visat sig idag. imorgon är deadlinen för mej att ha en klar deckare, att skicka till Klaes. annars är mitt betyg i svenska ganska kört. hans råd till mej var att ladda upp med redbull x2 och kötta inatt. jag och energidrycker är egentligen inte så bra. ungefär som monkan och jimmie åkesson. jag blir galen av dom. fast ska jag fixa att skriva färdigt en riktigt jävla dålig deckare måste jag bli galen.

en människa som jag skulle vilja såra rätt hårt är min musiklärare, som jag inte haft någonting med att göra egentligen den här terminen. nu är det så att det ska vara en julshow innan vi slutar. då folk får sjunga, spela, dansa och allt sånt där estetiskt. själv är jag inte med i elevrådet, men han hade sagt att han skulle bara sitta där och njuta. han skulle alltså inte ens peta på något som har att ställa in ljud, eller soundchecka eller ett piss att göra. och så var det ingen i elevrådet som hade en jävla aning om hur det går till, ingen var tydligen musikalisk. så amanda och jag skulle ta hand om det. det är även den dagen som dom eleverna som var bäst i nian på volleybollen, killar respektive tjejer, ska spela mot lärarna. det är den dagen jag ska dra till motala och skaffa bling bling i käften. den tjugoförsta december. men jag tror jag skiter i det, jag byter tid. för det första vill jag absolut inte missa alla skillade människor på julshowen, och amanda kan ju inte sitta där själv och ha sig. och så vill jag inte missa volleybollen heller. och sen vill jag faktiskt kunna äta på julafton. så, så får det fanimej bli!

OCH, det enda i prinicip min blogg handlar om är tonårsångest. kul, kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0