jag ska dansa för att hjärtat blöder,



Nämen oj. Fasen så eftertraktad man är då. Inte bara en kort arab i skolan som tycker jag är söt, (söt!?!? jag är för helvete skitsexig!), och en annan sporttönt som vill att jag ska ta hans oskuld, för jag verkar ju så otroligt erfaren själv. Och så ett litet ex borta i Örebro någonstans. Jävlar vad poppis jag blivit på sista tiden. Passar helt utmärkt med en stalker från bloggen också. Fast jag vet vem du är, och vart du bor. Så du är rätt anmäld.

Så vad håller jag på med nu för tiden tro? Jo, jag sätter på den manliga personalen på ica, köper droger av hon som jobbar på den enda skoaffären i denna öde by, jag dricker alla dagar förutom söndag, jag dricker energidrycker dygnet runt, så jag behöver ingen sömn. Jag har skaffat lunar och sitter och snackar snusk med p tolvor, onanerar lite för kåta människor på chatroulette då och då. Typ sådär ser mitt liv ut just nu, och jag är svinit nöjd! Älskar att vara ledig, älskar att bara sitta och glo på ingenting och vara äckligt medveten om att det inte finns något jag måste göra. Går upp i vikt gör jag säkert som alla andra nu på julen. Fastän jag hostade upp skinkan på Robert på julafton, och så var nästan det enda förutom korven och köttbullarna, bara laxen jag gillade. Så den har jag ätit i många dagar, men så tog den slut. Helvete. Får väl dra mej ut i kylan och fiska upp en ny. På tal om kyla, här nere i Östergötland är det mer snö, och kallare än vad det är i Norrland. Och jag som gått och glatt mej åt att det är tur att jag inte bor där uppe! Annars har jag bara lyssnat mycket på Säkert! Bra svensk artist det dära.

Mitt arsle håller på att domna av nu, och jag ska dra mej till sängen och tända hundra ljus och känna den heta stämningen själv, kolla på en p-rulle och äta choklad.


Kommentarer
Postat av: ml

du fatar väll att det var på ett posetivt sätt? inget illa menat.

2010-12-29 @ 14:43:10

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0