as I want you to be,

Lite sådär halvt kortfattat om min dag i skolan var att vi hade gruppsex på jumpan, jag fick G i matte och i SO. På min deckare som jag satt med Amanda och skrev nästan mitt i natten i all hast, fick jag VG. Fy fan så gött! Och inte minst välförtjänt! Fick VG i svenska allt som allt också. Och i spanska. På tal om spanska, där tittar vi på en film. Somliga skulle väl kalla det en typ av mildare porrfilm. Gayporr, det ni! Dom suger av varandra, väldigt bra, klär ut sig till transvestiter lite då och då när dom har lust, knullar varandra bakifrån lite hit och dit. Snacka om att spanska bögar stönar som fan när dom har sex. Våran lärare blir jävligt generad och ber alltid om ursäkt. "Blunda, blunda!", skriker hon. Och så tar hon fjärrkontrollen och spolar över den erotiska gayscenen. Nu låter det som att det bara handlar om sånt där, det gör det faktiskt inte. Men när det väl händer något sexuellt är det rejält. Men jag säger som jag brukar, skare va, så skare! Tydligen så är sånna där extrema filmer rätt populärt i Spanien. Den filmen vi tittar på är för elva år. Och han som regisserat det är bög, så han ville väl visa hur det går till eller något. Kanske blir det enklare för dom små liven att "komma ut ur garderoben". Hur som helst, är det väldigt osexigt tycker jag.

Annars har jag inte haft så mycket för mej i skolan idag. Förutom att ha ofredat människor med mitt snorande. Enligt deras tycke. När halsen blev bra, så är det klart att jag ska bli genomförkyld. Pga översvämning av snor, ville jag inte ta något flour imorse i skolan. Jag sa till Christian (ni vet han militären som är sketafarlig), att jag skulle kvävas eftersom jag inte kan andas med näsan, och inte heller munnen när jag ska ha sånt där i. Jag sa det väldigt bestämt också. Han höll brickan i handen, med alla små muggar på, tittade på brickan, tittade på mej, tittade på brickan, tittade på mej. Och så höll det på ett tag. Jag stirrade tillbaka. Ingen sa något, och efter en stund drog han. Ett noll till Pundarn. På tal om pundarn, det är mitt smeknamn nu i skolan. Dom säger att jag är en pundare i själen, och till det yttre. Ja, det kan jag väl leva med. Mitt hår har alltid varit "knullrufset", men idag sa Gustav något annat. Ditt "flum-hår", sa han.
Jag vet inte om jag berättade om min klunkning med julmusten, men det tror jag väl att jag gjort. Men i alla fall, då mådde jag så jävla dåligt. Som att vara bakis på julmust typ. Jag har inte druckit det ända sen dess. Men idag bjöd Gustav mej på skoj, och jag tänkte att nu borde det gått över. Och det gick! Så vi satt och pimplade julmust när vi kollade på en rätt halvkass men ändå bra deckare på svenskan.

Fyfan vad jag skriver då. Annars är jag påväg till Mjöööööööölby bara, och lyssnar på min Kurt. Nirvana.

PEACE FOLKS


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0