du är så högt uppe, du kommer aldrig ner igen.

Den här dagen har varit seg som fan.
Har inte någon vidare lust att leva den kommande veckan.
Engelska prov, lämna in färdig engelska uppg. ett, och nummer två
som är en bokrecension. Lämna in en biologi skit sak på fredag,
som handlar om hur en unge blir till och hur en kuk ser ut.
Eller något. Mattelektionerna i sig, har inte haft mycket matte alls
pga att jag inte kunnat vara med på dom. Ligger efter som en pundare.
Dessutom är det svårt som fan.
Och det finns nog inget roligt att se fram emot i veckan heller.
Funderar på om jag ska ta och leka snille, och skriva alla jävla uppgifter
skitbra. Som kompensation för hur jag gjorde jude och hemkunskapsproven.
För jag vet ju att jag kan, om jag vill. Men jag har inte riktigt haft någon vilja
eller så alls, nu på sistone. Fast om jag skaffar det, kanske betygen i biologin
och engelska blir bättre än vad dom kanske skulle ha blivit annars.

Fan vad jag ska leva på jullovet.

Black Sabbath – Paranoid


Kommentarer

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0