Whatever I do.

Det var en påsktävling i skolan under påsken. Man skulle göra nån påsktäckning typ. Aa, Tula jag, My och Melinda gjorde en hardcore kyckling! Med ett fett smile kan jag vara stolt att säga att det var min idé att göra den hardcore. Lite milt hardcore sådär. Jag visste att vi skulle vinna, hehe. Vi kom delad andra plats. Jag gick runt och sa hela tiden att vi kommer vinna. And we did! Så nu är jag the keeper of the candy! Har en massa i skåpet. Valde att ha det där, eftersom man aldrig vet när det blir hungersnöd i skolan. Det är givetvis Tulas, Mysis och Melindas snask också.

Här har vi den!


På tal om fåglar... På tisdag morgon ska jag till Tåkern. Ha. Ha. Vad. Roligt. ! Jag och Melinda kommer inte träffa Hedvwig, B eller Mysi på hela dagen typ. Eftersom vi är indelade i två grupper. That sucks big time! Men förmodligen får jag sluta runt ett den dagen. Och, det kan jag heeeeeeelt och fuuulllt finna mej i!

"Ni ska vara glada att ni har möjlighet att komma till Tåkern, som är Europas största fågelsjö!".

Ja, jag är verkligen skit glad! Jippi!

Men kunde inte Sverige haft nåt coolare att skryta med eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggaste tuppen ever det är vår tupp ddte :D

2010-05-21 @ 22:40:04
Postat av: Tuis:D

nu gjorde jag det igen dumma dumma klantiga glömska unge heheh asså den över är från mig XD

2010-05-21 @ 22:41:19

Kommentera inlägget fina människa:

Ditt namn:
Stammis

E-postadress: (publiceras inte)

Om du har någon hemsida:

Your words:

Trackback
RSS 2.0